Služby

Marketingové služby

Marketingová analýza

Marketingová analýza

Pojďme se podívat na to, v čem je zakopaný pes. SWOTka, komunikační kanály, persony, tonality, trh, atd…
Vše, co chcete vědět o stavu vašeho marketingu.

Obsahový marketing

Obsahový marketing

Obsah je král. Mějte správného panovníka, který zaujme vaše zákazníky a budou mu věřit každé slovo. Komunikujme obsah, který bude mít výsledky.

Optimalizace pro vyhledávače (SEO)

SEO (Optimalizace pro vyhledávače)

Buďte vidět ve výsledcích vyhledávačů. Přeskočte v pozicích konkurenci a seberme jí organickou návštěvnost webu.

Marketingový plán

Marketingový plán

Ať už nějaký plán máte nebo jste teprve přišli na to, že něco jako marketingový plán existuje. Se mnou najdete tu správnou cestu pro růst vašeho marketingu.

PPC kampaně

Marketingová supervize

Najmuli jste si agenturu, ale nejste si jistí, jestli vás nevodí za nos? Nestíháte hlídat jednotlivé specialisty vašeho marketingového týmu? Já vám to pohlídám.

Online marketing

Digitální marketing

Nenašli jste, co jste hledali? Stejně máte dojem, že bych pro vás mohl něco udělat a pomoci vám s digitálním marketingem? Kontaktujte mě a vyřešíme to.

  • Marketingová analýza
  • SWOT
  • ROI
  • Komunikační kanály
  • Persona
  • Školení
  • Branding
  • Marketingový mix
  • Marketingový plán
  • E-mail marketing
  • Marketingová strategie
  • SEO
  • ASO
  • Obsahový marketing
  • PPC

Nejčastější dotazy mých klientů

Cena mých služeb se odvíjí od marketingové činnosti, kterou pro vás budu dělat. Obecně se dá říct, že se moje hodinová sazba pohybuje mezi 700 – 1000 Kč.

To co nabízím tady na webu, to zvládnu vlastními silami. Pokud cítím, že bych na věc nestačil mám pár dobrých kolegů, se kterými vás můžu spojit a projekt dotáhneme do zdárného cíle.

Nejraději se s vámi sejdu někde u kávy a probereme, co vás trápí a jak bych vám mohl pomoci. Pokud nejste z okolí Brna, můžeme si dát videohovor nebo za vámi přijedu.

Ze schůzky by měly obě strany vědět, co se bude dělat, za kolik peněz a jaký má daná věc cíl.

Jste připraveni na zlepšení vašeho marketingu?