Blog
AI B2B marketing ChatGPT Digitální marketing Marketing Marketingová strategie Obsahový marketing Online marketing rtb Umělá inteligence
4P marketing
Úvod do 4P marketingu 4P marketing je základní metodologie marketingového mixu. 4P marketing se skládá ze čtyř základních prvků: Produkt (Product), Cena (Price), Místo (Place)…
Jak na lokální SEO?
V článku jak na lokálního SEO vás rád provedu tím, proč je důležité se zaměřit na lokální vyhledávání. Lokální SEO pomáhá zlepšit viditelnost ve vyhledávačích…
Marketingový mix
Co je to marketingový mix? Marketingový mix je strategický nástroj, který firmy a jejich markeťáci využívají k optimalizaci svých aktivit a dosažení co nejlepších nejen…
Co je to online marketing?
Co je to online marketing, internetový marketing, digitální marketing? To je oč tu dnes půjde. Online marketing je široký pojem, který zahrnuje veškeré marketingové aktivity…
Co jsou SMART cíle: Metoda + příklady
Jako člověk, který se snaží zlepšovat jsem neustále v procesu definování a přehodnocování cílů. Jak si je správně nastavit, aby nedošlo k frustraci nebo nebyly…
Jak dělat obsahový marketing v B2B?
Obsahový marketing je součástí B2B marketingové strategie. Úspěšný obsahový marketing v B2B umožňuje budovat silné vztahy s klienty, zvyšovat povědomí o značce a podporovat obchodní…
Jak na marketingový plán pro rok 2024
Nový rok se rychle blíží a je čas začít s přípravou marketingového plánu pro rok 2024. Nejste si jisti, jak na to? Mám pro vás…
Persony v marketingu: Proč je mít a jak na ně?
Persony ve světě marketingu představují fiktivní zástupce vašich skutečných zákazníků. Tyto persona pomáhají lépe chápat a oslovit vaše zákazníky, tím že poskytují detailní a komplexní…
8 největších obav, když začínáte s marketingem v B2B
V dnešním světě je B2B marketing nedílnou součástí obchodního procesu. Přesto mnoho firem stále váhá, než vůbec přijme marketing do svého podnikání. Proč? Důvodů je…
Marketingové trendy pro rok 2024
Představte si, že můžete nahlédnout do křišťálové koule a odhalit budoucnost online marketingu. Jaké by byly vaše představy o tom, co nás čeká? Nový rok…
Proč obsahový marketing?
Content marketing neboli obsahový marketing je marketingová technika, která se zaměřuje na vytváření a sdílení cenného obsahu. Abychom lépe oslovili svou cílovou skupinu, je nutné…
Co je to RTB reklama a jak může obohatit váš marketing?
Když mluvíme o digitálním marketingu v současné éře, nemůžeme přehlédnout trendy jako je RTB reklama. RTB, neboli Real-Time Bidding, je v podstatě aukční systém pro…
Analýza klíčových slov – jak vybrat klíčová slova
Správná volba klíčových slov je základním kamenem pro úspěšnou online strategii. Klíčová slova jsou pojmy, které lidé zadávají do vyhledávačů jako například Google nebo Seznam,…
Základy online marketingu v B2B
Online marketing je pro firmu, která cílí na zákazníky z B2B, nezbytným nástrojem pro dosažení úspěchu. Internet nabízí širokou škálu možností pro oslovování potenciálních zákazníků,…
Jak na influencer marketing?
Výhody, nevýhody a praktické kroky pro úspěch Influencer marketing je dnes stěžejním prvkem marketingových strategií mnoha společností. S ním přichází možnost propojit se s publikem…
Rozdíly mezi ChatGPT 3.5 a ChatGPT 4.0
Pohled do budoucnosti umělé inteligence Technologie umělé inteligence pokračuje ve vývoji, a jednou z nejvýznamnějších inovací je pokročilé generování obsahů, jako je ChatGPT 3.5 a…
Jak využít AI v online marketingu?
Konkurence v online prostoru je stále větší a je třeba používat nové a inovativní technologie. Víc kde jinde platí, že kdo chvíli stál… Jednou z…
Co je to SWOT analýza + příklady
Co je to SWOT analýza? SWOT analýza je jedním z klíčových nástrojů, které pomáhají firmám analyzovat jejich vnitřní a vnější prostředí. Tato analýza umožňuje identifikovat…
RTB systémy: Alternativa nebo doplněk PPC kampaní?
Co je to RTB a jak funguje? RTB je technologie, která umožňuje automatický nákup a prodej reklamního prostoru v reálném čase. Když uživatel navštíví webovou…
Masters of B2B Marketing
B2B odvětví se neustále rozvíjí a s ním roste význam B2B marketingu. Dosud však chyběla marketingová soutěž, která by ocenila a oslavila vynikající projekty v…
Marketingové akce v roce 2024
S nástupem roku 2024 se bude digitální marketing ocitat v čele pozornosti v oblasti firemních komunikačních strategií. Rychlý vývoj technologií, zejména umělé inteligence. Změny v…
3 marketingové profese, které ChatGPT nejvíc ovlivní?
Marketing se jako oblast trhu stále více digitalizuje a personalizuje. Digitalizace a personalizace jsou dva trendy, které vedou k rostoucímu využívání technologií v oblasti marketingu….