Marketingová akce

Marketingové akce v roce 2024

S nástupem roku 2024 se bude digitální marketing ocitat v čele pozornosti v oblasti firemních komunikačních strategií. Rychlý vývoj technologií, zejména umělé inteligence. Změny v chování zákazníků a aktuální globální události mají významný dopad nejen na digitální sféru, která se stále více stává prostředím, ve kterém firmy komunikují se svým cílovým publikem. Firmy se musí snažit nejen udržet krok s aktuálními digitálními trendy, ale také být schopny inovovat a adaptovat se na rychle se měnící digitální prostředí.

V následujícím seznamu akcí se podíváme na klíčové marketingové akce, které budou hrát důležitou roli v roce 2024. Od personalizace digitálního obsahu a vizualizace digitálních dat po využití umělé inteligence a etický digitální marketing. Digitální trendy, posílení digitálních strategií a dosažení lepších výsledků v online marketingovém prostředí. To budou hlavní témata roku 2024. Pojďme se podívat na marketingové akce, které si nesmíte nechat ujít.


Marketing Festival

20. – 22.2.2024, Brno

9. ročník Marketing Festivalu, který se po dvou on-line ročnících a následné dvouleté pauze vrací v původní podobě naživo, nabídne opravdu bohatý line-up. Na pódiu Janáčkova divadla v Brně se představí ty nejvýraznější osobnosti, jejichž názory hýbou aktuálním světem digitálního marketingu. Marketing Festival 2024 slibuje vyvážený mix strategicky i technicky zaměřeného obsahu.


Czech Online Expo

27. – 28.2.2024, Praha

Největší český e-commerce a online business veletrh. Poslechněte si více než 150 přednášek a workshopů o PPC, UX & CRO, SEO, datech v e-commerce, zákaznické podpoře, náboru zaměstnanců a personalistice, logistice, expanzi, sociálních sítích i obsahu.


Eshopista

5.3.2024, Praha

Eshopista na téma Psychologie v reklamě. Pojďme se na chvilku vzdálit od tvrdých metrik a nahlédněme do myslí spotřebitelů. Představíme vám, jak moderní výzkumy a evidence-based marketing mohou obohatit vaše kampaně nebo například jak rozpoznat a eticky využít techniky přesvědčení. Porozumění tomu, jak váš potenciální zákazník přemýšlí, může posunout váš marketing zase o krok dále.


SEO Restart

21.3.2024, Praha

Celodenní konference o vyhledávání a nalézání v roce 2024. Pro provozovatele webů, majitele e-shopů, marketingové manažery, analytiky, online markeťáky, agenturní i freelance konzultanty.

Bude se navazovat na předchozí ročník zaměřený na umělou inteligenci v marketingu nebo přijdou nové podněty? To vše se dozvíte již na jaře 2024 na akci SEO Restart.


BRANDstorming

4.4.2024, Praha

Zajímá vás, jak vybudovat silnou značku, která bude pro zákazníky první volbou? Na dalším ročníku konference BRANDstorming se opět budeme věnovat příběhům značek a jejich cestě za úspěchem. To vše v době, která se s nástupem AI a nových technologií bez inovací neobejde, ať už v oblasti budování značky, reklamní kreativity či měření efektivity marketingových kampaní


Event Fest

24.4.2024, Praha

Konference EVENT VISION Vám stejně jako v předchozích letech přinese řadu zahraničních i českých speakerů, kteří budou mluvit o aktuálních tématech event marketingu. A jaká to budou témata? Zřejmě není v našem oboru žádné téma s takovým otazníkem, jako jsou Eventy v metaversu. Je to pro pořadatele hrozba nebo výzva? Mají se agentury bát, že přijdou o své zakázky? Lze skutečně organizovat udržitelné eventy? Existuje event s nulovou uhlíkovou stopou? A pokud ano, jak má vypadat? Jak přistupují k live marketingu přední světové značky? Je rozdíl v přístupu mezi progresivní telekomunikační značkou, světovou automobilkou nebo jednou z největších světových kosmetických firem? Rezonuje ve světě sportovních projektů dneška něco více, než Oktagon MMA? Jak lze vydupat ze země takový sportovní projekt, který pravidelně sledují statisíce lidí?


Reshoper

15.5.2024, Praha

Veletrh, konference a konzultace zdarma pro e-shopy. Na Reshoperu zjistíte, jak zvýšit zisky a zefektivnit své podnikání zejména v oblasti e-commerce. Reshoper propojuje majitele e-shopů a dodavatele e-commerce služeb a nástrojů. Samozřejmostí je konferenční část se zajímavými tématy a poradenská zóna.


Content First

28.5.2024, Praha

Už 11. ročník konference Content First se opět do hloubky zaměří na aktuální trendy a novinky v oblasti tvorby a distribuce obsahu spojeného se značkami. Zaměříme se na témata, jak úspěšně vytvořit obsahové strategie, jaké formáty a inovativní technologie využít, jak na personalizaci obsahu či vyladěné SEO. Nebudou chybět ani témata, jak správně měřit výkonnost obsahu a využití dat pro další vylepšení strategie. 


Mergado Fest

Mergado Fest je brněnská neformální konference pro všechny nadšence z e-commerce. Přináší témata nejen z oblasti zbožáků a marketplaces. Čeká vás několik nabitých stages, program, který si sestavíte na míru i networking s lidmi z oboru.

Nezmeškejte 6. ročník této oblíbené komunitní akce a doražte 6. 6. 2024 do brněnského Impact Hubu.

Další marketingové události budu přidávat v návaznosti na to, jak budou zveřejňována data jejich konání.

Podobné příspěvky